SOL-skola, dag 2.

Tis 15 jun 2004 20:18
Övrigt, 17 läsare totalt


Det var en gång 2 st flickor som skulle åka båt, silja line var det visst den 18 juni! den dagen var vacker & klar och alla på båten var glad! när dom gick in så letade dom upp hytten..den var najs & sängarna var sköna..hildur&prat skulle sova ihopp så dom mejade in alla saker och drog sig ut i båten sedan för en tittillititt titt! där såg dom folk överallt..pojkar,töser,gubbar,gummor..me
mest fina ansikten av fina pojkar! och där stod han hildurs dröm...pojken med den bländande leendet! hon liksom smälte ihopp av avgudning..gick närmre och närmre..NAE VA? vi tar och avrundar historien !
/Malin Carlsson

Den berättelsen måste få ett slut.. Och det ska jag se till, på Jukola..

SOL-skola idag också, haha, David kläckte kungligaste kommentaren;
-Amanda, är det där din lillebror? och pekade på Erik. HAHA! Jag har aldrig känt mig så nöjd!
Frans är ledarnas favorit, urgullig unge alltså! Sen har vi vår egna lilla spunk, Cissi. Bråkiga Arvid och fjolliga Malin. Gabriel från stockholm och Richard som inte är ett duuugg rädd för tjejbaciller. Haha. Mjo, det finns ungar med helt olika personligheter! Imorn ska jag ha min skattjakt, ska se hur det går. Längtar som en gaaalning till helgen!:D

Och så skulle ni hört Tostis när han sjöng Ding Dong Song med sin lite småbarnsliga, slafsiga och inte allt för vackra röst. Det var så inninorden skoj så det finns inte! Jag ääälskar sommarlov!:D

..gick närmre och närmre! tills hon såg att det va ju en alfta ösa pojk! guv va glder hon vart, hon tog honom i handen och sade: Hey hörru, ska vi dansa lite? han sken opp och sa: YESBOX baby! dom dansa hela natten lång & va vitt jag vet sitter dom fast som klister båda två..lyckliga & kära! Slutet gott, allting gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0