Regn och popcorn.

Tis 8 jun 2004 14:01
Övrigt, 17 läsare totalt


Ey Pals. Igår var det Sing Back Contest. Niorna imponerade med Barbie Girl, Rosa Helikopter och Günther. 8D var också skojiga men Superduperkille, men annars var det hyffsat smygsegt. Klarade mig genom dagen ändå, och tur var väl det, för annars skulle jag ju inte sitta här idag!

Lekar och skit i badet idag. Vaknade imorse och tittade ut. Regn, stark blåst och dimmigt. Fytusan! Gav mig iväg mot alla odds iallafall, och pallade faktiskt tre (!) grenar innan vi stack! Det var varpa, bollkastning och styltgång. När regnet ökade hoppade jag upp på Elins moppe och så börnade vi hem till Jenny där vi drack varm choklad, poppade popcorn och tittade på film. 40 days and 40 nights, och dom ser ut att ha så myyysigt med blommorna! Ååh.. Haha:) När filmen var slut och huvudpersonerna fått varandra gick vi, något dåsiga, tillbaka till skolan för att äta lunch. Lasse skällde ut oss för att vi stuckit, ”C-laget förlorade jättemånga deltagarpoäng” So what? Haha. Tillbaka till badet, prisutdelning, A-laget vann. Sedan fick vi faktiskt sluta, och då knallade jag med Micki ner till ICA för att handla nått till Challis. Så nu har vi det gjort också. Imorn är det avslutningslunch, och sen är det nästan över. Det är nästintill ofattbart! Det känns som om det inte alls var länge sen vi började 7:an, och det kändes som om det var en evighet tills vi skulle få sluta nian.. Men nu är vi här! Det är nästan slut! Läskigt.

”If I was used to love you, baby, there was nothing like I’m loving you now..”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0