Nemoj me ostaviti!

Fre 14 maj 2004 21:12
Övrigt, 18 läsare totalt


[11:52] Elevlektion idag, och det gick rätt bra, trots att bara hälften av kartorna kom till användning eftersom femton pers ”glömt kläder”. Jag hade nån form av tipsorientering, alltså, det satt en fråga vid kontroll ett och beroende på vad man trodde var det rätta svaret skulle man springa till A B eller C. Det gick bra, dom flesta tyckte det var skoj, Olivia och Micki spikade alla, medans Anton hade vart vid varenda kontroll! Hihi. Jag fick iallafall MVG av Lasse, shyrre!

Nu ska vi snart på GRÄS. En teater på Elsas Hus. Det ska bli intressant. Herrå!

[21:00] Jag har ont i huvudet och är jättetrött, ändå ler jag. Och jag älskar att le!:D
Var på gräs förut, skoj, duktiga skådespelare and stuff. Fick en fin broch eller vad det heter också. På vägen till stationen gick jag med Olivia, vi fick smakprov på flingor och deltog i en tävling om en cykel. Hoppas jag vinner den, hihi. Förresten så är det Gräddisar som gäller nu. Speciellt glasspinnarna, dom är asheta att ha i munnen.

Förresten så var jag i Skogssport idag, det var heett. Man är ju rörlig i tighst för sjutton!:)

Nemoj me ostaviti!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)



2008-10-01 @ 21:22:16
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Bea

kolla gärna in min blogg

2008-10-01 @ 21:27:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0