Midsommarafton och MUSIK!

Fre 25 jun 2004 18:03
Övrigt, 26 läsare totalt


Tränade med Julia idag, vi sprang spåret och läste serietidning.. Orkade inte lägga bana men tränade ju ändå på ”kartläsning”, haha.

Sedan har jag jobbat lite med en sommarplatta, lyssnar på den nu faktiskt, riktigt riktigt het.. Vet ni? Vi kanske ska till Danmark någon av de närmaste veckorna! Ska bli trevligt. Idag är det ju midsommarafton för tusan.. Men jag orkar inte göra något. Skulle egentligen lekt med Bobby men jag avbokade. Får ta det någon annan dag.

SÅ JÄVLA KUL MED USMLÄGER!:D Jag lääääääängtar!

Dessutom kommer Ola hem imorn. Han kommer vara helt förstörd! Efter två veckor på konfirmationsläger med folk omkring sig hela tiden kommer han att må så jäkla piss.. Stackars Lillen! Han var i tidningen idag också, haha, Säck and Hand.

Ikväll ska man plocka blommor och lägga under kudden. Undra vem man kommer att drömma om?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0