Hett!

Ons 14 jul 2004 18:30
Övrigt, 24 läsare totalt


[10:55] Impregnering. Impregnering heter det. Rättelse från igår. Haha:)

Haha, varje gång jag lyssnar på Aerosmith med Miss You, så sitter jag och gestikulerar och skriker. Så egentligen är det inget bra för omvärlden att jag lyssnar på den, men jag gör’t ändå. Mohaha! Idag ska jag kanske på stan med mamma. Hon sov i och för sig hemskt illa i natt, så hon är inte riktigt på humör, så vi får se hur det blir med den saken. ”Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv.” Oh yeaah. Jag måste köpa nya solglasögon, pilotglajerna är inte så lockande numera. Det var FÖRRA sommaren dom var heta!;)

Och på tal om hett.. Jag vet en het pojke! :D

[18:29] Jag har köpt nya byxor, trallalalalala! Ett par Leeeevi’s. Så det så! Och nu får jag sms. Och så ska jag gå och hämta pizza nu, så, so long!

Kommentarer
Postat av: matilda

tja! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-23 @ 21:44:43
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0