Helgdag då man är hemma!

Lör 29 maj 2004 21:48
Övrigt, 17 läsare totalt


[10:37] Javisst, och det var länge sen. Men ändå känns det inte som om det är så vidare många tävlingar kvar i år, jag blir helt jättelessen, fast jag vet att det är rätt många kvar ändå. Haha. Men jag menar, i onsdags på musiken så sjöng vi den där gamla vanliga slagdängan ”Sommaren är kort” och jag höll på att få panik! ”Sommaren är kort, det mesta regnar bort (det ösregnade ute!) men nu är den här, så ta för dig, solen skiner idag. Hösten kommer snart (gaaaaaaaaaaah!) det går med vindens fart, så lyssna på mig, solen skiner, kanske bara idag..” Hjälp, jag fruktar hösten, och vintern, och orienteringsuppehållet! Men det är långt kvar dit, Amanda, ta det lugnt. Haha. Jaja. Ska snart ut och träna lite. Höra med Fredd hur det har gått på sprinten. Idag ska jag nog bara dega, tror jag. Egentligen vare tänkt att jag skulle hänka på Stina och Lisa men jag tror inte att orken infinner sig.

Och så har jag så jäkla lätt att bli avundsjuk. Haha, vafan, hanejuminju! Åsåba, nej du Amanda, du har pax på en annan, den där grabben är fri för alla andra. Men hallå, får man inte ha pax på tvåå? Naej, det får man verkligen inte, låthanva, kör ditt race. Dooh, meee, han asså han, jag har ju liksom hallå gillat honom aslänge, men asså, vad ska jag göra då? Ptja, ett förslag; glöm han. Nämen Gaash!

Haha. Javisst så kan det vara. Fast idag känner jag att jag är på bra humör, solen lyser där ute och glada syskon springer runt i huset, Julia kom nyss ner med sin Fröken Svår-tröja och poserade. Hihi. Herrå, vi hörs antagligen när dagen är över, CIAO!

[21:26] Ey Pals. Var jägarns seg när jag var ute och tränade. Solen gassade ju så jag trodde jag skulle smälta, sprang typ bara på alla ängarna bortom Kråkssången. Men trevligt var det. Fan att det är så några online på msn då! Alla är uppe på sm, alla utom jag!:( Känns det som, iallafall. Imorn blir det storpartaj hos familjen Almén, hela feta släkten kommer för att fira de två små 11-åriga tvillingarna.

lisa>> Japp, om du tror den jag tror att du tror, så tror du rätt.

You’re fit but my gosh don’t you know it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0