Hälsinglandsresa, sååå trevlig!

Mån 24 maj 2004 20:05
Övrigt, 18 läsare totalt


Javisstvettu. Och jag är så kär så kär så kär. :S

Stina och jag ramlade ur kanoten. Bessi var ovanligt pratglad och Davvsan fick en sjua. Victor fick mitt svettband och Anton skulle fånga brudar med sin håv. Sverne fick ett samtal från en hemlig beundrare och Stina smsade med Petter Haraldsson! Ujujuj. Mycket mer roligt hände också, jag ramlade omkull när Björne och jag värmde upp, jag blev totaldissad och gjorde allt vad jag kunde för att dissa tillbaka(men somliga barn straffar Gud med detsamma:P), vann ett par trosor i XL och jobbiga småungar väsnades i lyhörda korridorer. Bjowi andlände under hurrarop och klagade på en viss pojkes hårlängd. Thomas hade sett björnar och Gramse var, som alltid, (för) snabb från TC. Snö i Ljusdal och prat med Nightfox, haha. Vi bodde i Bäverlandet (Dellenbaden) och spelade minigolfsprolog och hade jaktstart i minigolf. Träffade gubbe i militärhjälm i Bollnäs och tryckte ett skrovmål med Stina. CD-spelaren ville inte fungera när vi ville att den skulle det och Perma trallade glatt med i ”Inner Circle - Sweat (a la la la long)”. Loefaas hade helgens största hejarklack och Stanchion tutade och log. Lisa och jag paddlade ut till en ö och hittade en fågel med bo som i sin tur skrämde iväg oss från ön. Oscar gjorde sitt livs lopp och Robbans telefon försvann under mystiska omständigheter. Peter lyste med sin frånvaro och pappa grillade under en rutschkana. Siris storebror Danne är fett med skön och Ante fann sin drömbrud (som tyvärr var upptagen). Jag, Stina och Lisa är veckans bild på http://www.lok.se och OSKAR JAKOBSSON KAN DRA SIG.

Det är väl ungefär vad jag vill ha sagt i nuläget. Vill att skolan ska sluta och längtar till Jukola.

”Jag vill ha kakan som jag äter kvar på bordet hela långa livet”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0