Folkunga.

Fre 2 jul 2004 10:02
Övrigt, 19 läsare totalt


Folkunga. FOLKUNGA. Foooolkuuunga.
Jag hamnade på Folkunga. Helvetehelvetehelvete! Först nobbad av Eksjö, sen av kommunen och sist av Katedral? Känns det bra eller? Nääääe. Någon gör visst allt för att min gymnasietid ska bli så pestig som möjligt. Humbug. Fast det blir ju inte bättre än man gör sig. Men jag vill inte ändå...!

Stinas syster Åsa och hennes (numera) man Martin är på smekmånad nån stans. Lägenheten i Valla står tom. Ikväll ska jag, Lisa och Stina våldgästa den och sova dubbelsäng och se på teve:) Göööttish. Och sen är det helg. Och sen är det måndag. Och sen, mina damer och plastpåsar, är det USM-läger! Tjolihoo!

Godbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0