...

Mån 17 maj 2004 21:53
Övrigt, 12 läsare totalt


Jasså du, vad ska jag skriva idag.. Ovanligt stressig, jobbig, otroligt tröttsam och hemsk skoldag. Jag orkar knappt längre. Slapp franskaförhör, som jag inte pluggat alls mycket på. Var ute och joggade med mamma förut. Pratade om allt mellan himmel och jord. Pratade med Anna och Stina. Sitter här. Orkar inte skriva mer.

”Ner i city, står en hund och gråter, gå ner dit om du kan och ge’n en hjälpande hand. Nån har glömt honom där, han är övergiven, och det står ingenting på hans hundhalsband. Du får kalla honom vad du vill, men jag tror att den hunden heter Chans. Skynda dig ner nu, du måste nog snart gå någon annanstans..”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0