Det här är sagan om..

Sön 27 jun 2004 20:54
Övrigt, 26 läsare totalt


.. den coolaste katten i det långa landet Falukorv..

[11:00] Godmorgon mitt Herrskap. Nu ska jag snart bränna lite fler plattor, mest för att jag måste radera musik från datorn och samtidigt vill ha den kvar. Vi får se hur det går, jag är nämligen inte någon klippa på det där med att bränna skivor, inte än i alla fall, men jag blir nog tids nog, haha, nejvars. Ska ut och träna med papps också, bangar Lisa och Stinas träning. Torrbollen har hunnit ifatt mig! Skullmans har problem med latmaskar, Alméns med Torrbollar. Inte lätt. Och så är det bara tio dagar kvar till USM-lägret, jag, Lina och Anna ska försöka anlända till Örebro vid halv tolv tolv tror jag det var, och sedan ta oss ut till OK Alfernas klubbstuga togehter liksom.. Yei! Vi hörrs!

[20:52] Ahoy! (Haha, med Antons uttal!) Lisa och Stina kom hit och våldgästade, haha, det dumma var att jag såg deras skor innan jag skulle gå upp på rummet, så dom misslyckades:P Vi hade 5-dagarsmöte iallafall, Stina är ordförande, jag är sekreterare och Lisa kassör. Så jag har renskrivit vårt protokoll nu! Bra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0