Blandband.

Lör 3 jul 2004 19:45
Övrigt, 18 läsare totalt


Har vart hos Stina i hennes systers lägenhet. Tränade backryck i Vallabackarna igår och såg på Armageddon och Bridget Jones Dagbok på kvällen slash natten. Idag har det blivit inte alls mycket gjort (hur var det med svenska språket där?:S), mycket på grund av att vi steg upp vid halv tolv, vilket för övrigt är det längsta jag sovit på morgonen någonsin. Det blir alltid mycket längre när man sover hos någon annan!
Sedan har jag spelat in band, som jag ska ha under min tre och en halv timme långa resa till Örebro och OK Alfernas klubbstuga (:D). Band? Ja, BAND! Jag har spelat in BAND! Jag har freestyle när andra har mp3! Suck. Men det funkar ju, det är musiken jag vill åt och inte tekniken. Så jag överlever. Bara att det tar sin tid, speciellt om man vill ha blandband. Efter en halvtimmas kruxande lånade jag Olas CD-spelare också och spelade två band samtidigt. Funkade ju någorlunda, blev dock världens stoj med massa musik att hålla reda på. Efter det lagade jag mat med pappa och nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0