80-talet

Tors 27 maj 2004 19:59
Övrigt, 20 läsare totalt


Nemoj me ostaviti..

Idag vettu, idag. Idag! Haha. Jag har inte gjort mycket idag, hetspluggat till franskan, målat klart vår bild, stressat med redovisningen som vi ska ha imorn.. Har kollat på massa andras redovisningar också, och det är inte klokt vad bra dom var.. Och vi som inte ens vet hur vi ska lägga upp det!:S Jaja, det rer sig.

”Det verkar så lätt, att bara stöta på. Ja det är alla människors rätt, att bara göra så. Men det är så svårt att säga till nån, vad man egentligen tycker och tänker om nån, det blir mest en massa prat, om plugget och pop, och bio såklart..
Jag vill känna din kropp emot min, höra pulsen slå. Din mun tätt emot min, hjärtat snabbar på. Jag ser på dig och du ser på mig, och jag säger ja ja, jag vill ha dig..”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0