Uessem.

Sön 12 sep 2004 19:43
Övrigt, 20 läsare totalt


Oh yeah, USM! Gick inget vidare. Gick faktiskt helt jävla urkasst. Åtminstone på lördagen. Men idag gick det kanonbra! Plockade från åtta till fyra, gjorde ett bra lopp och allt gick galant! Undrar just om det berodde på min uppladdning, som inte var någon uppladdning utan snarare sitta i fållan och sjunga ”En sockerbaaaagare, han bor i staaaden” tillsammans med Elsa, Julia och Carro och vänta på att Anton ska komma in för växling. Plötligt hör jag nån ropa mitt namn och vänder mig om mot kartplanket och ser där Anton stå och vifta med min karta. Oooopsie, sorry. Gav mig iväg ut på mitt lopp, iallafall. Kom ihop med en tjeja från Bohuslän-Dal vid 3:e och hade henne som släptåg ända till färvarningen, där de rapporterade till målet om en kommande spurtstrid. Aaah! Uppförsbacke till sista, tugga, tugga! Stämpla vid sista och försöka förflytta sig framåt på det uppförsluttande upploppet. [det var verkligen ett UPP-lopp!] Stämplade som sagt in som fjärde lag, min konkurrent fick håll till sista så hon var inte med in på upploppet. Grattis alla som fick pris i lördags, förresten! Särskilt stort fetinggrattis till Karin, Johan, Anton och Johanna som vann! Yaaooh. Det var coolt att man fick se allas vägval på skärmen. Tuffttufft.
Disco på kvällsingen, det var hett! Bokstavligt, alltså. Vi gick och handlade chips, jag och min respektive. Haha! Respektive, jaja, soffan också. Vi hade ett helt eget rum jag och Fejlipp sen! Ett helt klassrum för oss själva. Klockan halv åtta väcks vi av att nån dampar ut sina aggressioner på dörren. Det var Erik som ville komma in. Han lurade i oss [okej, mig iallafall] att bussarna skulle gå 8 istället för 9 men Filip avslöjade hans bedrägeri. Han skrev ”Död åt Amanda och Filip” på datorn och gick sin väg.

Dom som fann varann på uessem:
• Anna och Erik! Äääntligen!;)
• Kristin och Emil
• Rickard och Jennifer
• Anton och Sara
• Linus och Jossan


Men ändå är de inte hetare än mig och Filip, nej nej, det är det svårt att vara!;)
”Hörru, är det du som är Elsas syster?” Erik till Elsas tvillingbror.

Greeeeaaaat PARTY den 6/11! Öl-ol, javisst!;) Fan vad nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0